close

          

It's my life(這是我的人生)Bon Jovi
It's my life(這是我的人生)Bon Jovi
This ain't a song for the broken-hearted這不是一首給傷心人的歌No silent prayer for the faith-departed沒有為失去信仰者的默禱I ain't gonna be just a face in the crowd我不希望自己只是芸芸眾生之一You're gonna hear my voice你將會聽到我的聲音When I shout it out loud當我大聲吶喊出來
It's my life這是我的人生It's now or never把握現在,機會稍縱即逝I ain't gonna live forever我不希望長生不死I just want to live while I'm alive我只想趁活著得時候認真的生活(It's my life)(這是我的人生)My heart is like an open highway我的心像是開放的高速公路Like Frankie said就像法蘭克辛那屈唱的:I did it my way我走自己的路I just wanna live while I'm alive我只想趁活著的時候認真的生活It's my life這是我的人生
This is for the ones who stood their ground這是為堅守信念的人們而唱For Tommy and Gina who never backed down為從不退縮的湯米和吉娜而唱Tomorrow's getting harder make no mistake毫無疑問的,未來日趨艱辛Luck ain't even lucky幸運不再幸運Got to make your own breaks你必須自己尋求突破
It's my life這是我的人生And it's now or never把握現在,機會稍縱即逝I ain't gonna live forever我不希望長生不死I just want to live while I'm alive我只想趁活著得時候認真的生活(It's my life)(這是我的人生)My heart is like an open highway我的心像是開放的高速公路Like Frankie said就像法蘭克辛那屈唱的:I did it my way我走自己的路I just want to live while I'm alive我只想趁活著得時候認真的生活'Cause it's my life因為這是我的人生
Better stand tall when they're calling you out當別人找你麻煩,挺直身子Don't bend, don't break, baby, don't back down不要屈服,不要放棄,寶貝,不要畏縮
It's my life這是我的人生And it's now or never把握現在,機會稍縱即逝'Cause I ain't gonna live forever因為我不希望長生不死I just want to live while I'm alive我只想趁活著得時候認真的生活(It's my life)(這是我的人生)My heart is like an open highway我的心像是開放的高速公路Like Frankie said就像法蘭克辛那屈唱的:I did it my way我走自己的路I just want to live while I'm alive我只想趁活著得時候認真的生活


 

1
arrow
arrow
    全站熱搜

    李志音 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()